Серпнева конференція працівників освіти Оноківської громади
29 серпня 2022 року відбулася серпнева конференція педагогічних працівників закладів освіти Оноківської громади, на якій було обговорено питання діяльності закладів освіти в умовах воєнного стану, основні пріоритети та завдання на 2022-2023 навчальний рік.
Конференція розпочала свою роботу з підписання договору про співпрацю між Ужгородським національним університетом і Оноківською сільською радою. З моменту підписання договору вчителі громади отримають можливість стажування на кафедрах університету, взяття участі у спільних наукових проєктах, викладачі університету проводитимуть заняття з учнями шкіл, тощо. Від імені Ужгородського національного університету виступила проректор - Мирослава ЛЄНДЬЕЛ.
Питання діяльності закладів освіти в умовах воєнного стану розкрила у своєму виступі директорка департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОВА - Мар’яна МАРУСИНЕЦЬ.
З інформацією про освітню технологію «Росток» та особливості її впровадження у закладах освіти виступила доктор педагогічних наук, член-кореспондент НАПН України - Тамара ПУШКАРЬОВА.
Підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2021 – 2022 навчальному році та завдання на 2022 – 2023 навчальний рік виклала у своєму виступі Оноківський сільський голова- Марія КОВАЛЬ-МАЗЮТА. У формі діалогу з педагогами сільський голова висвітлила основні проблеми освітянської галузі та визначила основні завдання над виконанням яких повинні працювати педагогічні колективи.
Про дії працівників закладів освіти у разі оголошення повітряної тривоги під час проведення освітнього процесу розповів присутнім представник ДСНС України у Закарпатській області - Іван ТЕРБАН.
У перерві учасники конференції мали можливість скуштувати страви із меню закладів освіти громади.
Таким чином на конференції було дано старт до початку нового навчального року, який незважаючи на обставини, повинен пройти в закладах освіти громади на належному безпековому рівні та забезпечити можливість надання якісних освітніх послуг.