Щодо законопроєкту про вдосконалення відповідальності за правопорушення у сфері лісокористування та протидії незаконному обігу деревини
Ряд ЗМІ як для власного хайпу, так і для розповсюдження ворожого ІПСО, активно обговорють
законопроєкт №9665 про внесення змін та доповнень до Кримінального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо вдосконалення відповідальності за правопорушення у сфері лісокористування та протидії незаконному обігу деревини від 10 жовтня 2024 року.
Треба зазначити, що даний законопроєкт не спрямований на те, щоб тиснути на добросовісних громадян України, які використовують дрова для власного вжитку, а для боротьби із масовими незаконними рубками лісів, яку ми спостерігаємо по всій території нашої держави.
В законі чітко йдеться, що особа не несе відповідальності за зберігання 30 м. куб. сосни та 15 м. куб. з дубу.
Для розуміння, 15 м. куб. дров – це декілька вантажних автомобілів. Наприклад, ГАЗ - 66 вміщає 5 куб.м., Урал 8 куб. м.
Зазначимо, що закон не має зворотної сили в часі, відтак державні органи, зокрема поліція, не мають права вимагати документи на наявну деревину, яка придбана до набрання законом чинності.
Ці прості та короткі факти дають нам розуміння того, що інформація, яка масово поширються в ЗМІ та соцмережах не є об'єктивною та створюється для виклику недовіри населення до влади у військовий час.
Кому це вигідно? Дайте відповідь на це питання самі!
Добавимо, що похожі маніпуляції були щодо штрафів про збір грибів, але в законі чітко йдеться, що певна заборона збору грибів є тільки на території заповідних зон.