Рівень задоволеності клієнтів ЦНАПів Закарпаття: високі показники та визнання кращих
За результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів мережі Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) Закарпаття станом на 01.04.2025 року ЦНАП Оноківської сільської ради отримав найбільшу кількість позитивних відгуків.
Індекс задоволеності клієнтів (CSI): 98,6 Індекс споживчої лояльності (NPS): 93,4 Якість адміністративних послуг відіграє ключову роль у розвитку державного сервісу, і такі показники підтверджують ефективність роботи ЦНАПів та високу довіру громадян.
ЦНАПи – це не просто послуги, а створення комфортного сервісу, орієнтованого на потреби громадян!
Подяка потужній команді мережі ЦНАПів Закарпаття за професіоналізм і відданість справі! Разом будуємо якісні адміністративні послуги для кожного!
Все буде ЦНАП!