Заступник сільського голови ради із соціальних питань
Любов Угрин
Вживає заходи з виконання положень Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», інших законів України, постанов Верховної Ради України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень Оноківської сільської ради, виконавчого комітету сільської ради, розпоряджень Оноківського сільського голови в частині реалізації повноважень органів місцевого самоврядування у сфері:
- соціального захисту населення, з питань сім’ї та дітей, запобігання домашнього насильства, протидії торгівлі людьми, організації соціальних послуг особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- соціального забезпечення соціально незахищених громадян - пенсіонерів, інвалідів, одиноких непрацездатних, дітей-сиріт, одиноких матерів, багатодітних сімей, інших громадян, які внаслідок недостатньої матеріальної забезпеченості потребують допомоги та соціальної підтримки;
- забезпечення дотримання прав ветеранів війни, Захисників та Захисниць України та членів їх сімей, чиї рідні зникли безвісти за особливих обставин, забезпечення додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту відповідних категорій жителів громади, створення фінансових, організаційно - правових механізмів для досягнення позитивних зрушень щодо покращення життя за рахунок можливостей місцевого самоврядування.
Організовує роботу відповідних виконавчих органів сільської ради щодо:
- забезпечення реалізації на території громади державної політики у сфері соціального захисту населення, з питань сім’ї та дітей, запобігання домашнього насильства, протидії торгівлі людьми, організації соціальних послуг особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах
- запровадження та надання місцевих гарантій соціального захисту, соціальної підтримки мешканців громади;
- організації здійснення соціальної роботи в громаді та наданні соціальних послуг;
- визначення соціально - побутових потреб військовослужбовців, які брали та беруть участь у захисті України та членів їх сімей, що зареєстровані на території сільської ради;
- налагодження співпраці з благодійними та волонтерськими організаціями для надання матеріальної допомоги, безоплатної правової допомоги, психологічної допомоги;
- вшанування жителів територіальної громади, які загинули під час захисту України.
Здійснює:
- контроль за роботою з персоналом органу місцевого самоврядування: підбір, розстановку кадрів, проведення атестацій та підвищення кваліфікації працівників, організацію ведення кадрової документації (особові справи, трудові книжки, графіки відпусток тощо);
- контроль за виконанням трудового законодавства, забезпечення належних умов праці;
- вирішення трудових конфліктів та суперечок серед персоналу;
- контроль за реалізацією ветеранської політики в громаді;
- розгляд листів, заяв, скарг, пропозицій громадян та юридичних осіб, що входять в його компетенцію.
- підготовку матеріалів на розгляд сесії сільської ради та виконавчого комітету та проектів відповідних рішень з питань, які віднесенні до його віддання.
Спрямовує, координує і контролює роботу:
- Служби у справах дітей Оноківської сільської ради;
- Центру надання соціальних послуг Оноківської сільської ради;
- Комунальної установи «Оноківський інклюзивно- ресурсний центр»;
- Відділу організаційної та кадрової роботи Оноківської сільської ради.
Очолює і організовує діяльність окремих консультативних, дорадчих та інші допоміжних органів, служб і комісій утворених при виконавчому комітеті сільської ради для вирішення кадрових питань та питань соціальної сфери.
Погоджує (візує):
- проекти рішень Оноківської сільської ради, виконавчого комітету та розпоряджень сільського голови з питань, які віднесені за пунктом 5.1 цього Розподілу;
- питання щодо призначення осіб на посади керівників та спеціалістів виконавчих органів сільської ради, діяльність яких спрямовується, координується і контролюється ним, надання відпусток, а також вносить подання щодо встановлення вказаним службовцям надбавок, премій, звільнення з посади;
- плани роботи в виконавчих органів сільської ради, діяльність яких спрямовується, координується і контролюється ним.
Сприяє реалізації та виконанню Програм Оноківської сільської ради:
- «Програма соціального захисту дітей сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та дітей із сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах на 2021-2025 роки»;
- «Програма «Турбота на 2021-2025 роки»;
- «Програма підтримки учасників бойових дій, членів їх сімей та сімей загиблих (померлих) учасників бойових дій Оноківської сільської ради»;
- «Комплексна програма:надання додаткових соціальних послуг Центром надання соціальних послуг»:
- «Програма: членські внески Онроківської сільської ради до асоціації органів місцевого самоврядування на 2021-2025 роки»;
- «Програма покращення житлових умов мешканців та військовослужбовців Збройних сил України, членів їх сімей, які зареєстровані та проживають в Оноківській територіальній громаді»;
При виконанні посадових обов’язків взаємодіє з такими установами та організаціями:
- Департаментом соціального захисту населення Закарпатської обласної державної адміністрації;
- Службою у справах дітей Закарпатської обласної державної адміністрації;
- Закладами охорони здоров’я м. Ужгород та Ужгородського району;
- Ужгородським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України;
- Районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
- Районним центром зайнятості Графік прийому: Кожного четверга тижня з 09: 00 - 12:00 в с. Кам'яниця, вул. Ужанська 105