A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Оноківська об'єднана територіальна громада
Закарпатська область, Ужгородський район

Увага роботодавців та приватних підприємців без найманих працівників!!!

Дата: 19.05.2020 01:43
Кількість переглядів: 26

Як оформити допомогу по частковому безробіттю на період карантину!

Нормативний документ: Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2 (Постанова Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року №306).

ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

Крок 1. ВИБІР ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ
Роботодавець протягом 30 календарних днів з дня зупинення/скорочення діяльності, звертається до центру зайнятості за місцем сплати ЄСВ.

Крок 2. ПІДГОТОВКА ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ
До пакету входить:

  1. заява у довільній формі
    2) засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності
    3) відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно з статтею
    471 Закону України „Про зайнятість населення”
    4) довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності, виданою ДПС.

Крок 3. ПОДАННЯ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ
Пакет документів надається до центру зайнятості одним із зручних способів: у скриньку розміщену на вході центру зайнятості (оригінал), або поштовим відправленням (оригінал), або на e-mail центру зайнятості uzrcz@zocz.gov.ua (у форматі скан-копії).

Крок 4. ПЕРЕВІРКА ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ ПАКЕТУ ДОКУМЕНТІВ
Протягом 3 робочих днів центр зайнятості перевіряє пакет документів, наданий роботодавцем, на відповідність та відсутність помилок. У разі виявлення помилок повідомляє роботодавця, який має право протягом 5 робочих днів надати виправлений пакет документів.

Крок 5. УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ
Протягом 3 робочих днів відповідний обласний чи Київський міський центр зайнятості зобов’язаний прийняти рішення стосовно надання допомоги.

Крок 6. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ
Протягом 3 робочих днів з дня прийняття позитивного рішення центр зайнятості укладає договір (відповідно до Додатку 1 Порядку) з роботодавцем про надання допомоги.
Якщо роботодавець подав пакет сканованих документів, то при укладенні договору він надає їх оригінали.

Крок 7. ПЕРЕРАХУНОК КОШТІВ РОБОТОДАВЦЮ
Щомісяця роботодавець надає центру зайнятості відомості про осіб, у яких виникло право на допомогу (відповідно до Додатку 2 Порядку). Центр зайнятості протягом 3 робочих днів після отримання коштів на свій рахунок перераховує їх роботодавцю.

Крок 8. ВИПЛАТИ ПРАЦІВНИКАМ
Роботодавець виплачує працівникам кошти у строк не більше ніж 3 робочі дні після їх надходження за окремою платіжною відомістю.
Для довідок: (0312)619540, 619546, 619539  сектор взаємодії з роботодавцями Ужгородської районної філії Закарпатського ОЦЗ.
Уся інформація на сайті Державної служби зайнятості у розділі «Роботодавцям».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь