Відділ комунальної власності та роботи з проєктами
Керівник відділу: Наталія БУЛИНА
Відділ комунальної власності та роботи з проектами Оноківської сільської ради складається з 5 штатних одиниць: начальник відділу, заступник начальника відділу, 2 спеціалістів І-ої категорії, інспектор відділу. Основним завданням відділу єзабезпечення реалізації повноважень сільської ради у сфері управління, оренди, використання, приватизації та відчуження майна, що належать до комунальної власності Оноківської сільської ради, інвентаризація та облік майна, що перебуває у комунальній власності сільської ради, а також в рамках реалізації визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноважень у галузі будівництва, реконструкції тощореалізація проектів.
У зв’язку із проведенням ремонтних робіт проїзного мосту через р. Сімона по вул. А.Ігната в с. Оріховиця, проїзд усіх видів транспортних засобів та прохід пішоходів тимчасово заборонено.
Оголошення про проведення повторного конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків на території Оноківської територіальної громади Ужгородського району Закарпатської області
На території Оноківської територіальної громади по вул. Проектній (будинки № № 1, 1/А, 3, 5), с. Оноківці, вул. Енергетиків (будинки № № 17/А, 17/Б), с. Оноківці та по вул. Ужанській (будинки № № 80/б, 119, 125), с. Кам’яниця знаходяться багатоквартирні будинки, мешканці яких не прийняли рішення щодо порядку управління спільним майном таких будинків та не створили об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.
Розпочалися роботи в Кам’яницькому ліцеї Оноківської сільської ради за проектом «Підготовка найпростішої споруди цивільного захисту». Планується добудова додаткового тимчасового укриття для дітей з місцем прийому їжі, створенням комфортного куточку, де дітки будуть привчати себе до самообслуговування, зможуть приготувати собі чай, гарячий шоколад чи навіть сендвічі, а головне - перебуватимуть у безпеці.
У межах практики студенти відвідали Оноківську громаду. Особливістю цієї зустрічі було те, що вона була організована та проведена на об’єкті культурної спадщини «Невицькому замку».
Спочатку, заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – Рената ІВАНКІВ привітала всіх присутніх та розповіла про організацію роботи ради, особливості роботи виконавчого комітету безпосередньо, особливості роботи у військовий час. Студенти беззаперечно зацікавилися: структурою громади, особливістю сплати податків у громаді та діяльністю виконавчого комітету, що в свою чергу породило масу запитань.
Окрім того, студентам детально розповіли про роботу Оноківської громади. Попередній досвід роботи у виконавчій гілці влади дав змогу Ренаті Юріївні передати інформацію про діяльність громади з практичної сторони. Велика увага була приділена інформації про грантову, інвестиційну діяльність громади: реалізовані проекти, поточні та проекти на перспективу.
Зі свого боку студенти висловили щиру вдячність Ренаті ІВАНКІВ за теплий прийом і ознайомлення з роботою Оноківської громади та її підрозділів.
Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності